دستگاه جوجه کشی 504 تایی سوپر مینیاتور

دستگاه جوجه کشی 504 تایی سوپر مینیاتور ابعادی بزرگتر از ماشین های جوجه کشی قبلی خود دارد. این محصول به گونه ای طراحی شده تا پاسخگوی تمامی نیازهای استفاده کننده های خانگی و صنعتی باشد. یکی از خصوصیات اصلی ماشین جوجه کشی 504 تایی میزان راندمان جوجه دهی بالای آن می باشد و میتوان گفت از صدعدد تخم قرار گرفته در داخل آن 99 تای آن به جوجه تبدیل میشود.  این محصول دارای ظرفیت 504 عدد تخم مرغ ، 1152 عدد تخم بلدرچین ، 768 عدد تخم کبک ، 300 عدد تخم بوقلمون و غاز و ... می باشد.


بدنه پی وی سی استفاده شده در ساخت دستگاه 504 تایی عایق بوده و به شستشوی آسان آن کمک میکند. سنسور استفاده شده در طراحی این محصول نیز از نوع SHT Sensirion بوده و بعلت دیجیتالی بودن آن احتمال بوجود آمدن خطا در میزان اندازه گیری دما نزدیک به صفر می باشد. سنسور SHT ساخت کشور سوئیس بوده و نیازی به کالیبره ندارد.

 

ظرفیت دستگاه جوجه کشی 504 تایی سوپر مینیاتور:
مرغ و قرقاول و طاووس و پرندگان با تخم های متوسط : ۵۰۴ عدد
بلدرچین ، کبک ، طوطی و پرندگان ریز تخم : ۱۱۵۲ عدد
غاز ، اردک ، قو و پرندگان درشت تخم : ۳۰۰ عدد

 

برای مشاهده ادامه توضیحات ، ویژگی ها و نحوه خرید این محصول میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

سیستم ستر و هچر همزمان جوجه کشی
سیستم ستر - هچر همزمان جوجه کشی یکی از قابلیت های کاربردی این ماشین جوجه کشی می باشد. این سیستم به استفاده کننده از محصول کمک میکند تا تخم های نطفه دار تازه را بصورت دوره ای وارد ماشین جوجه کشی کرده و عمل ستر و هچر را در یک دستگاه انجام دهد ؛ چرا که احتمال تبدیل تخم های نطفه دار تازه به جوجه بیش از تخم های کهنه است و گروه صنعتی اسکندری با بررسی این موضوع این امکان به دستگاه های جوجه کشی خود اضافه کرده است.

 

 

بدنه مستحکم از جنس PVC
ماشین جوجه کشی 504 تایی اسکندری به بدنه ای از جنس PVC مجهز است. بدنه پی وی سی نسبت به سایر آلیاژها خصوصیات بسیار زیادی داشته که میتوان به دوام و طول عمر بالا ، عدم زنگ زدگی ، عدم اتلاف انرژی داخل دستگاه جوجه کشی و ... اشاره کرد.
درب محصول نیز علاوه بر ساختار PVC به شیشه ای از جنس پلی کربنات نیز مجهز است. این نوع شیشه مانع ورود اشعه های مضر خورشیدی به محفظه داخلی ماشین جوجه کشی میشود. همچنین شیشه پلی کربنات نسبت به سایر عناصر دارای دوام بیشتری نیز می باشد.

 

 

سنسور SHT ساخت سوئیس
ماشین جوجه کشی 504 تایی اسکندری به سنسور سوئیسی SHT مجهز است. این سنسور از نمونه دقیقترین حسگرهای ساخت جهان بوده و از آن در عملیاتی حساس مانند صنایع نظامی و یا انکیباتورهای نوزادان زودرس استفاده میشود. این سنسور خطای کمتر از 0.00000001 داشته و به همین علت در ماشین های جوجه کشی ساخت اسکندری استفاده میشود. سنسور SHT یکبار آنهم در کارخانه سازنده محصول کالیبره میشود و در دفعات استفاده از محصول تنظیمات و کالیبره خود را از دست نمیدهد.

 

 

برد جوجه کشی حرفه ای JDR950
برد جوجه کشی JDR950 که بصورت انحصاری توسط گروه صنعتی اسکندری ساخته و توسعه داده شده در این ماشین جوجه کشی استفاده شده است. برد این محصول به کمک تکنولوژی SMD طراحی شده و میتواند تمام نویزهایی که ممکن است باعث برهم زدن عملکرد صحیح سایر اجزای دستگاه شود، به صفر برساند. همچنین این برد به یک عدد ریزپردازنده قوی نیز مجهز است که میتواند در زیر یک ثانیه دستورات را به مرحله اجرا درآورد.

 

 

شانه های همه کاره جوجه کشی
این محصول به شانه های همه کاره جوجه کشی نیز مجهز است. این شانه ها از قابلیت جوجه کشی از تمامی تخم های نطفه دار برخوردار بوده و بوسیله این شانه ها میتوان بدون نیاز به شانه اضافه از هر نوع تخم نطفه دار جوجه کشی کرد.